ΠΟΙΗΣΗ ΝΤΕΓΚΟΥΔΗΣ ΑΡΓΥΡΗΣ.

ΕΛΑΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΑΣ ΜΠΛΟΚ ...ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ....ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΙΝΣΗ ....http://argiris1973.blogspot.com/ .!!! ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ !! ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΜΙΑ ΠΝΟΗ ΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΙΤΑ ΜΑΣ ..ΜΕ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΤΙΚΑΝ ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ .

ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ...!!ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΜΑΣ ΠΟΙΗΤΕΣ ΚΑΡΥΩΤΑΚΗ ,ΚΑΒΑΦΗ,ΚΑΒΑΔΙΑ,ΕΛΥΤΗ ,ΒΑΡΝΑΛΗ,ΒΡΕΤΤΑΚΟ ,ΣΕΦΕΡΗ,ΛΑΠΑΘΙΩΤΗ......ΚΑΙ ΑΛΩΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ !!!!! ΤΙΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΜΟΥ ΦΩΝΕΣ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ...ΓΙΑ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΣΠΑΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΞΗΨΩΣΗ ΔΙΧΩΣ ΙΔΙΟΤΕΛΗΣ ΣΚΟΠΟΥΣ...ΜΕ ΑΥΤΑΠΑΡΝΗΣΗ ΘΑ ΠΥΡΠΟΛΙΘΟΥΜΕ ΣΕ ΥΨΗ ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΨΗΛΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ¨ΤΟ ΝΕΦΕΛΩΜΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ΄'' ΑΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΤΗΝ ΑΠΛΟΤΙΤΑ ΑΣ ΟΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗ ΜΟΙΡΑ ΜΑΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΥΠΕΡΟΠΤΙΚΟΥΣ ΦΡΑΓΜΟΥΣ ...ΑΣ ΔΩΘΕΙ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ Η ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΑΣ ΚΑΨΟΥΜΕ ΠΙΑ.. ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ ΩΣΤΕ Η ΗΧΩ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ ΜΑΣ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΔΑΚΡΙΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΤΗ ΘΛΙΨΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.......!!!!ΛΑΡΙΣΑ 15 06 10 http://ntegkoydhsargyrhs.blogspot.com/ ελατε και σε αυτη τη διευθινση ενα μπλοκ δικο μας, με κειμενα αρθρα και αποψεις... ΔΕΙΤΕ ΤΟ !

Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΣΑΣ ...(ΑΠΟΔΡΑΣΗ...)


Θα ταξιδέψω μια βραδια ,απο της φυλακής μου μακρια τ ανήλιαγα , κατασκότεινα, ηλεκτροφόρα ,μοναχικα κελια εκει και που το φως του ηλιου ακομη ωχριά ,θα δραπετευσω μια νυχτιά ,σε καποια άλλης κοσμου αγκαλια...

Θα γινω ενας απόκληρος , καταζητούμενος δραπέτης στου Γκουανταναμο τα σύρματα θα ειμαι εγω απων ,θα περπατω στα σύννεφα, σε στοχασμους θα μαι επαίτης απο τις χειροπέδες της προπαγάνδας σας θα ειμαι εκλιπών..!!

Απο της Μακρονήσου θα χαθω την πορφυρή αλμυρά ,θα πεταξω γλαρος ελευθερος ,μακρια απο την εθνική κολυμπήθρα και μες την φαντασια μου θα καίει, επανάστασης μοιρα
τους χαρτινους φιλους μου ,θε να ξαναδω , να τους φωναξω ηρθα...

Τωρα σαν άλλος ένοικος θα φυγω απο του Άουσβιτς τους αριους θανατους θα δακρύζω πετώντας ,και θα γινει το δακρυ μου πύρινη βροχη θα τυφλώσει των φασιστών την οραση , και την δυναμη τους θα κοψει φυλάκων πλεγματα, μιας νεας ειρήνης αρχη...!!

Απο τους διαδρόμους του Αλκατραζ θα φυγω ,και απο καρεκλες ηλεκτρικές βασανιστήρια αθωων θα κοιτω ,και η θύμηση τους μια πληγή θα ειναι η ψυχή μου μακρια ,απο τελικες λύσεις δικτατορικές μα τη σκεψη μου θε να μοιραστω με των Θυμάτων την κοκκινη κραυγή..!!

Μα οι πιο σκληρές σας φυλακες , ειναι της προπαγάνδας και της ναρκης της αποξένωσης του νου της χαύνωσις των οραμάτων ,στοχος ψυχή και θέληση να μην ειναι ποτε αυτάρκης , η δημιουργία αβουλων πειθήνιων Θυμάτων...

Καποια νυχτιά οι φυλακες σας , θα γκρεμιστούν ξαφνικα μ ενα βλεμα του Τσε Γκεβαρα ,του Γκαντι ,και του Μαντελα μια επανάσταση φαντασιας που θα οργανωθεί μυστικα ,θα σου προσταξει πολεμιστής της να γίνεις ελα.....!!!!!

20 07 10 ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΠΟΙΗΜΑ...΄οι φυλακες ολου του κοσμου ειναι ιδιες εχουν ολες σίδερα , αλυσίδες ,κελια εχουν βασανιστές και διμιους ,εχουν πολίτικους κρατουμένους και καιροσκοπους δικτατορες ....Οι φυλακες ολου του κοσμου ειναι ο θριαμβος του αυταρχισμου και του φασισμου .Οι μεγαλιτερες ομως φυλακες ειναι αυτες της καθημερινης ,καθοδιγουμενης σκεψης και της προπαγανδας της βουλισης .Αυτες οι φυλακες συνιθιζονται πολυ στους καιρους μας , και οι ανθρωποι ειναι πια ευτιχισμενα χαυνωμενοι ,κενοι απο τον καταναλωτισμο και τον ιλισμο που κυριαρχει........!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: